Gatazkak modu positiboan kudeatzeko tailerra

Gaur goizean LH 4.mailakoak “Gatazkak modu positiboan kudeatzeko” tailer bat egin dugu. Bakoitzari “gatazka” hitzak sorrarazten diguna idatzi eta zutabe batean txertatu behar izan dugu. Zutabeak hurrengoak ziren: positiboa, neutroa edo negatiboa. Hala, gure geletan dugun gatazken ikuspegia negatibo-neutro zutabean kokatu daitekeela esan dezakegu. Gainera, gaian murgiltzeko hainbat jolas kooperatibo egin eta eguneroko gatazken inguruko roll-playingean aritu gara. Gure asmoa prozesu honetan lanean jarraitzea da, lanketa handia baitugu aurretik!! Eskerrik asko Ana egindako ekintzengatik!

Haur minbiziaren nazioarteko eguna

Otsailaren 15ean Haur Minbiziaren Nazioarteko Eguna ospatu zen. 1. zikloan ere egun hontara batu nahi izan dugu. Horretarako, ADANOk egindako proposamenetik abiatuta, hainbat ekintza egin ditugu. Esaterako, urrezko lokarrietan mezu positiboak idatzi ditugu, gaixotasuna duten edo izan duten haur guztiei laguntzeko. Gainera, Nataliaren bisita izan dugu. Berak gauza gehiago kontatu dizkigu minbiziaren inguruan. Minbizia duten haurrei marrazkitxo bat ere egin diegu. Espero dugu gustatzea! Hona hemen hainbat argazki eta bideo bat!